בקשת המשיכה מתחלקת לשתי אפשרויות:
1. ברירת מחדל - משיכה מתבצעת באחוזים מסך כל התיק באופן אחיד.
2. מותאם אישית - במקרה זה ההחלטה בידי הלקוח, אם לחלק את אחוז המשיכה בין מסלולים / למשוך רק ממסלול אחד.
לדוגמא: תיק מטבעות המורכב מ2 מסלולים , ניתן לשלוח בקשה למשיכה מותאמת אישית רק ממסלול אחד ולא מכל התיק.
תהליך המשיכה מתבצע על ידי העברה בנקאית לאותו החשבון ממנו בוצעה ההפקדה הראשונית.
- באיזור האישי, נלחץ על שליחת בקשה.
- משיכה
- נזין את סכום המשיכה הרצוי באחוזים.
הבקשה נשלחה ותופיעה תחת סטטוס "בבדיקה" זה השלב בו אנחנו מטפלים בהכל! מוכרים את המטבעות, מנכים את המס (במידת הצורך) ומבצעים העברה בנקאית לחשבונכם.
בסיום התהליך סטטוס הבקשה יעודכן ל"חתום" ותיק המטבעות יעודכן.
ארנק קר הוא בעצם כונן חיצוני בעל הצפנה ברמה גבוהה. ארנקים קרים אינם מחוברים לרשת. כך הסיכויים שמישהו יגיע למטבעות או למידע שיש בארנק נמוכים מאוד.
ארנק חם לעומת זאת הוא תוכנה או אתר אינטרנט דרכם ניתן לקבל ולשלוח מטבעות דיגיטליים. ארנקים אלו מחוברים לרשת ובשל כך חשופים יותר לפריצות וגניבות.
ראשית, Proxibit עובדת בתקני האבטחה המחמירים ביותר בשוק המטבעות הדיגיטליים. חברתינו עושה שימוש בפתרון השמירה של חברת שמירת המטבעות הגדולה בעולם: BitGo המספקת שירותי שמירת מטבעות (קאסטודיאן) בכספות דיגיטליות מנותקות מהרשת (שמירה קרה).
שמירת המטבעות תוך שימוש בטכנולוגיה של BitGo מאפשר כיסוי ביטוחי למטבעות שנשמרים אצלה ובכך חברתנו מציעה ללקוחותיה רמת אבטחה גבוהה והגנה מפני פריצות.
כ 70% מהמטבעות נשמרים בארנקים קרים בטכנולוגיה של BitGo, שאר ה 30% נשמרים בבורסות המפוקחות ע"י הרגולטורים המובילים ברחבי העולם.
שנית, Proxibit מפוקחת ע"י רשות שוק ההון ונתונה לרגולציה ישראלית בנושאי תקני אבטחת המטבעות ונכסי הלקוחות, מה שמוסיף שכבת בטחון עבור משקיענו.
כמובן, השאירו פנייה בטופס יצירת קשר ונציג יתקשר אליכם תוך 24 שעות.
בנוסף, ניתן לפנות אלינו בשירות הלקוחות בטלפון: 073-3701564. נציגנו זמינים בימים א'-ה' בשעות 9:30-17:30 (למעט ערבי חג וחגים).
בנוסף תמיד תוכלו לשלוח לנו הודעה בוואצאפ - לחצו כאן.
כן, בסוף שנה או לאחר משיכה מהתיק, במידה ונוצר רווח בחשבון, פרוקסיביט מנכה מס כחוק (25%) ומעבירה שקלים לחשבון הבנק של הלקוח בניכוי המס. במידה ובחשבון נוצר הפסד, הלקוח מקבל אישור בגין ההפסד המומש.
לא, המס מוגדר על הרווחים בלבד. במידה ונוצר הפסד בחשבון תקבלו אישור בגין מימוש הפסד.
כן, על פי החוק תשלום המס על השקעות במטבעות דיגיטליים הוא 25% מסך הרווחים.
כאמור, דמי הניהול יגבו בכל חודש ואינם תלויים ברווח או הפסד התיק.
דמי הניהול ייגבו בכל חודש בחלקם היחסי, לדוגמא: אם דמי הניהול שלי הם 3.5% שנתיים אז אשלם כל חודש 0.29% מסך התיק (3.5% חלקי 12 חודשים).
העמלות ייגבו במטבעות דיגיטליים שנמצאים בתיק הלקוח.