השקעה חכמה לטווח ארוך בשוק הקריפטו

April 24, 2023
|
2 דק'

נוף שוק מטבעות הקריפטו עצום ומשתנה ללא הרף. עם כל כך הרבה מטבעות ואסימונים שונים לבחירה, קשה לדעת מאיפה להתחיל. אבל אם אתם מחפשים השקעה לטווח ארוך, יש כמה דברים עיקריים שאתם צריכים לזכור.

ראשית, חשוב לעשות מחקר עצמאי. לפני שנשקיע במטבע דיגיטלי כלשהו, חשוב לוודא שאנו מבינים מה הוא, איך הוא עובד ומה הפוטנציאל שלו. ישנם עשרות אתרי אינטרנט שיכולים לעזור בכך. האתר שלנו מכיל מידע על כל מטבע שאנו מציעים, בנוסף בעמוד "מאמרים וסקירות" תמצאו אנליזות וניתוחים עדכניים על מטבעות שונים.

שנית, בהשקעות כמו בהשקעות סבלנות היא המפתח. שוק המטבעות הקריפטוגרפיים תנודתי, והמחירים יכולים להשתנות בפראות. אל לנו לצפות להתעשר מהר. במקום זאת, יש להתמקד בבניית תיק ארוך טווח של מטבעות ואסימונים שאנו מאמינים בהם.

הכלל החשוב ביותר: אל תשקיעו יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמכם להפסיד. מטבעות קריפטו הם השקעה בסיכון גבוה, ותמיד קיימת האפשרות שנפסיד. אז השקיעו רק מה שאתם יכולים להרשות לעצמכם להפסיד.

להלן כמה טיפים נוספים לביצוע השקעות חכמות לטווח ארוך בקריפטו:

1. גיוון תיק ההשקעות: כפי המשפט הידוע- אל תשימו את כל הביצים בסל אחד. במקום זאת, השקיעו במגוון מטבעות דיגיטליים שונים. זה יעזור להפחית את הסיכון שלך אם מטבע או אסימון אחד יאבד מערכו.

2. החזקה לטווח ארוך: אל תנסו לתזמן את השוק. במקום זאת, קנו והחזיקו את המטבעות לטווח ארוך.

3. השקיעו בפרויקטים עם שימושים אמיתיים. מטבעות הקריפטו הטובים ביותר הם אלו שיש להם שימוש בעולם האמיתי. המשמעות היא שניתן להשתמש בהם לקניית סחורות ושירותים, או לפתרון בעיות בעולם האמיתי.


פרוקסיביט

פרוקסיביט הוא בית השקעות לנכסים דיגיטליים. החברה נוסדה בשנת 2017 ומרכזה בישראל. פרוקסיביט מציעה מגוון שירותים למשקיעים, לרבות ניהול תיק השקעות במטבעות דיגיטליים, שמירה על המטבעות וניכוי מס. לחברה גם מחלקת מחקר המספקת תובנות על שוק הקריפטו.

לחברה צוות של אנשי מקצוע מנוסים עם רקורד מוכח בתעשייה הפיננסית. פרוקסיביט מחויבת להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר ולעזור להם להשיג את יעדי ההשקעה שלהם.

אם אתם מעוניינים להשקיע בנכסים דיגיטליים Proxibit היא האופציה האידיאלית. לחברה ניסיון רב וצוות של אנשי מקצוע מנוסים שייסיעו להתאים את ההשקעה הטובה ביותר לצרכים שלך.