BlackRock תשיק קרן spot לביטקוין

August 11, 2022
|
2 דק'

BlackRock – אחד השמות האמינים והמוכרים בעולם ההשקעות, הודיעה על השקת קרן spot (נכס בסיס) בביטקוין. הקרן תושק עבור לקוחות מוסדיים המבקשים לעקוב אחר ביצועי הביטקוין בצורה מיטבית.

בהודעה אמרה החברה כי "למרות הירידה בשנה האחרונה בשוק הנכסים הדיגיטליים אנו עדיין רואים התעניינות משמעותית מלקוחות מוסדיים המבקשים לגשת לעולם הקריפטו באופן יעיל".

"ביטקוין הוא נכס הקריפטו הוותיק, הגדול והנזיל ביותר, וכרגע הוא נושא העניין העיקרי של לקוחותינו בתחום נכסים קריפטוגרפיים" הוסיפו בהודעה.

כבר ב-4 באוגוסט, BlackRock הכריזה על עסקה עם בורסת הקריפטו Coinbase כדי להציע למשקיעים מוסדיים גישה לקריפטו. תשתיותיה של coinbase בניהם יכולות המסחר, המשמורת והדיווחים צפויים לשמש את BlackRock בשירות מוצע זה.

BlackRock היא בפועל מנהל הנכסים הגדול בעולם, עם כ– 9 טריליון דולרים נכסים תחת ניהולם. כניסה החברה לעולם המטבעות הדיגיטליים נותן עוד גושפנקה לשוק ולמוצרי ההשקעה הדיגיטליים.

הבעת האמון של גוף בסדר גודל כזה תהווה בסיס נוח עבור כספי וול-סטריט לזרום אל עולם המטבעות הדיגיטליים.

דיסקליימר

החברה בעלת אישור המשך עיסוק מספר 57505 למתן שירות בנכס פיננסי מכוח בקשה לרישיון למתן שירות בנכס פיננסי לרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. החברה אינה בעלת רישיון כהגדרתו בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ"ה-1995. אין באמור באתר משום ייעוץ ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מס ואין בו משום תחליף לשירותים כאמור המתחשבים בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין באמור באתר משום המלצה בנוגע לכדאיות השקעה במטבעות וירטואליים ו/או במוצרים או מכשירים פיננסיים כלשהם ואין בדברים משום הזמנה ו/או הצעה לביצוע פעולות במוצרים הנזכרים. אין באמור כדי להוות התחייבות להשאת תשואה כלשהי. השקעה במטבעות וירטואלים הינה מסוכנת ועשוייה לגרום להפסד של מלוא ההשקעה. תחום המטבעות הוירטואליים  כרוך בחוסר וודאות רגולטורי, מיסויי ויישומי על ידי גופים שונים עמם נדרשים יחסי גומלין לצורך ביצוע פעולות.