תושבי קולורדו יכולים כעת להשתמש בקריפטו כדי לשלם מיסים

September 21, 2022
|
2 דק'

מהיום, יוכלו תושבי קולורדו לשלם את מיסי המדינה באמצעות ביטקוין דרך PayPal  

בשבוע הסטרטאפים של דנבר, הודיע מושל קולורדו, ג'ארד פוליס, על יישום שיטת התשלום החדשה במדינה.

האזרחים יוכלו לשלם מיסים באמצעות מטבעות קריפטוגרפים בתנאי שהכל יעבור דרך חשבון PayPal שלהם.

קולורדו מפרטת, כי על האזרח לשלם את כל שובר התשלום במטבע דיגיטלי אחד לבחירתו ולעשות זאת דרך חשבון PayPal אישי בלבד (ניתן להשתמש היום בPaypal במטבעות הבאים- ביטקוין, איתריום, ביטקוין קאש וליטקויין).

בנוסף, אזרחים שיחליטו להשתמש בחידוש המפכני הזה, יחויבו בעמלות נוספות של דולר אחד ועוד 1.83% מהסכום.

ומה לגבי שאר המדינות?

ישנן מדינות ארה"ב המתחרות ביניהן על התואר "המדינה הידידותית ביותר למטבעות קריפטוגרפים" ומנסות למשוך עובדים ועסקים לכלכלה החדשה.

פלורידה, תומכת מאוד בקבלת הקריפטו עבור תשלומים במדינה ומדגישה את הנכונות שלה להתאים את עצמה לעסקים המעוניינים לשלם את המס באמצעות מטבעות קריפטוגרפים.

באוהיו, גם כן בודקים את קבלת הקריפטו לתשלומי מס ואפילו ארגנטינה, הצהירה באפריל שהיא תאפשר בעתיד תשלום קריפטו עבור מיסים.

אז האם השינוי כבר כאן?

עם כל הרצון הטוב, קשה ליצור מצב בו תשלום המיסים יתבצע באמצעות ביטקוין, במיוחד בעקבות ההסדר של קולורדו עם PayPal.

אזרח שיבחר לשלם מיסים בביטקוין יוותר על עליית הערך העתידית של לו ומדינת קולורדו גם כן לא תהנה מעליית ערך מאחר והיא לא מבקשת להחזיק ביטקוין או מטבעות דיגיטליים במאזן שלה, בניגוד למדינה כמו אל-סלבדור שמחזיקה במאזן שלה כ-2,300 מטבעות ביטקוין.

דיסקליימר

החברה בעלת אישור המשך עיסוק מספר 57505 למתן שירות בנכס פיננסי מכוח בקשה לרישיון למתן שירות בנכס פיננסי לרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. החברה אינה בעלת רישיון כהגדרתו בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ"ה-1995. אין באמור באתר משום ייעוץ ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מס ואין בו משום תחליף לשירותים כאמור המתחשבים בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין באמור באתר משום המלצה בנוגע לכדאיות השקעה במטבעות וירטואליים ו/או במוצרים או מכשירים פיננסיים כלשהם ואין בדברים משום הזמנה ו/או הצעה לביצוע פעולות במוצרים הנזכרים. אין באמור כדי להוות התחייבות להשאת תשואה כלשהי. השקעה במטבעות וירטואליים הינה מסוכנת ועשויה לגרום להפסד של מלוא ההשקעה. תחום המטבעות הווירטואליים  כרוך בחוסר וודאות רגולטורי, מיסויי ויישומי על ידי גופים שונים עמם נדרשים יחסי גומלין לצורך ביצוע פעולות